Välkommen till Spicy Collectives kundsupport.
Kontakta oss gärna genom att använda vårt kontakt formulär nedan. Men innan det rekommenderar vi dig gå igenom nedanstående punktlista för att förberedda dig inför ditt service ärende.
1. Om du återkräver ett garantiärende kan vi behöva en kopia av kvittot eller fakturan. Fyll då i ditt faktura nummer alternativt order nummer i kontakt formuläret. Om du inte hittar ditt kvitto: Ange då datumet när du genomförde ditt köp så kan vi försöka hitta den i våra register.
2. Om det är föråldrat med garanti datum kan vi fortfarande titta på det. Vänligen använd kontakt formuläret nedan och använd rätt ämnes-rad som passar ditt ärende.
3. Skicka ingenting till oss innan du fyllt i vårt kontakt formulär och blivit kontaktad av oss med en bekräftelse på att du kan returnera varor till oss. I vissa fall kan vi komma att begära ytterligare information än den du angivit i formuläret.
4. Vid bekräftad retur ber vi dig skicka retur-orden med Postnord Parcel, UPS, DHL, TNT. Försök att se till att paketet kommer direkt till oss. Vissa billiga alternativ skickar den till närmaste servicestation och det kan ta upp till en vecka extra innan vi får paketet.
5. För interna reparationer kan vi behöva beställa reservdelar och detta kan ta lite tid beroende på tillgången på dessa delar. Så var beredd på att det tar ett tag. Vi kommer att göra det så snabbt som möjligt.
6. Om du behöver skicka något till oss, packa det väl. Vi täcker inte skadade varor. Se också till att du har desinficerat produkterna.
Leveransadress
Spicy Collective AB
559368-0183
Rönnvägen 15a, 15336 Järna
Telefon: (+46) 70 750 42 08
Order & Shop – Epost: order@spicycollective.se
Allmänna frågor – Epost: info@spicycollective.se